Avontuur in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Denise Serne - WaarBenJij.nu Avontuur in Zuid-Afrika - Reisverslagen van Denise Serne - WaarBenJij.nu

Avontuur in Zuid-Afrika

In oktober ga ik dan echt vrijwilligerswerk doen in Zuid-Afrika. Ik ga eerst 2 dagen met mijn vader een mini-safari doen in de buurt van Johannesburg, maar op 18 oktober zal voor mij echt het avontuur beginnen en zal ik 4 weken lang vrijwilligerswerk gaan doen in St. Lucia. Ik zal meehelpen met het medische project en onder andere helpen in een kliniek, meelopen in de thuiszorg en voorlichting geven over HIV. In de weekenden mag ik doen en laten wat ik wil. Ik heb er veel zin in en ik ben heel benieuwd naar het land en de cultuur!!

Recente Reisverslagen:

17 November 2015

De laatste week

16 November 2015

Mijn leven in Zuid-Afrika

09 November 2015

De derde week

31 Oktober 2015

De tweede week!!!

25 Oktober 2015

De eerste week
Denise

Ik ben in juli 2015 afgestudeerd als HBO verpleegkundige en mijn droom is altijd al geweest om vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland. Dit jaar zal ik eindelijk die droom gaan verwezenlijken en ik zal iedereen op de hoogte houden van mijn avonturen door middel van deze site!

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6826

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 16 November 2015

Avontuur in Zuid-Afrika

Landen bezocht: