een lange reis - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van Denise Serne - WaarBenJij.nu een lange reis - Reisverslag uit South Africa, Zuid-Afrika van Denise Serne - WaarBenJij.nu

een lange reis

Blijf op de hoogte en volg Denise

18 Oktober 2015 | Zuid-Afrika, South Africa

De plannen werden een beetje in de war geschopt en ik zou niet meer samen met mijn vader nog een extra safari doen. In plaats daarvan hebben mijn ouders mij op donderdag 15 oktober afgezet op het vliegveld in Düsseldorf. Vandaar ben ik via Dubai naar Johannesburg gevlogen. Het was een lange reis van 19 uur... ik had een hotel in de buurt van de luchthaven, dus ik kon me na de reis snel douchen en op tijd naar bed. De hele zaterdag heb ik een beetje bij het hotel rond gehangen en me verveeld, maar op zondag begon mijn reis toch echt! Ik ben eerst naar Durban gevlogen. Daar werd ik opgehaald door iemand van het project en heb ik gelijk kennis kunnen maken met nog andere vrijwilligers. Hierna moesten we 2,5 uur met de auto om naar ons huisje voor de komende tijd te gaan. Onderweg hebben we al de eerste hippo's kunnen spotten!!!
In het huisje aangekomen konden we kennis maken met de andere vrijwilligers, de huishond (vlekkie) en met het stadje st. Lucia. Het is een klein, maar wel toeristisch stadje. Het duurde even voor ik er was, maar ik ben heel blij dat ik er eindelijk ben en dat mijn avontuur nu echt kan beginnen!

  • 18 Oktober 2015 - 20:46

    Désirée:

    Eindelijk gearriveerd! Je avontuur kan beginnen! Kan niet wachten op de foto's...

  • 19 Oktober 2015 - 09:12

    Paula:

    Heel veel plezier met dit grote avontuur.

  • 19 Oktober 2015 - 11:11

    Marcel Serne:

    Top dat je er bent en meteen aan de slag gaat, ben benieuwd naar je eersre ervaringen en foto's.
    Pas trouwens op voor die apen, ze jatten alles wat los en vast zit.

  • 19 Oktober 2015 - 22:01

    .Cor En Herma:

    Hoi Denise.fijn dat de reis goed is gegaan, ja het viel even tegen dat je niet samen met je vader er naar toe kon vliegen en de safari niet door kon gaan.
    Maar nu ben je op plaats van bestemming en kan je avontuur beginnen.
    Wij wachten op je volgende verhaal! Groetjes Cor en Herma

  • 19 Oktober 2015 - 23:58

    Brenda:

    Wat leuk, je eerste blogpost! Ik dacht: ga gewoon eens kijken of er al wat staat :) zoals ik al appte vandaag: ga genieten, maak dingen mee die je je leven niet meer vergeet en hopelijk heb je een leerzame en te gekke tijd. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ben in juli 2015 afgestudeerd als HBO verpleegkundige en mijn droom is altijd al geweest om vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland. Dit jaar zal ik eindelijk die droom gaan verwezenlijken en ik zal iedereen op de hoogte houden van mijn avonturen door middel van deze site!

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 6807

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 16 November 2015

Avontuur in Zuid-Afrika

Landen bezocht: