Aftellen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Denise Serne - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Denise Serne - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Denise

12 Oktober 2015 | Nederland, Hoofddorp

Nog een paar dagen en dan is het zo ver!! Het aftellen is nu echt begonnen. Alles is geregeld en alle spullen zijn ingekocht. Zelfs de koffer is met bloed, zweet en tranen ingepakt... ik begon met 6 kilo teveel!! Door ervoor te kiezen toch maar een paar spullen achter te laten is mijn koffer precies licht genoeg.
Ook heb ik al contact gehad met een andere vrijwilliger die op dit moment al in Zuid-Afrika zit. Ze heeft al veel leuke verhalen verteld en ik kan niet wachten tot ik er ook eindelijk ben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Ik ben in juli 2015 afgestudeerd als HBO verpleegkundige en mijn droom is altijd al geweest om vrijwilligerswerk te gaan doen in het buitenland. Dit jaar zal ik eindelijk die droom gaan verwezenlijken en ik zal iedereen op de hoogte houden van mijn avonturen door middel van deze site!

Actief sinds 26 Sept. 2015
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 6823

Voorgaande reizen:

15 Oktober 2015 - 16 November 2015

Avontuur in Zuid-Afrika

Landen bezocht: